Îți mulțumesc...mamă!

  Nu am cuvinte să îți mulțumesc pentru tot ce ai făcut pentru mine. De la aducerea pe lume, numai tu știind în ce condiții și ce dureri ai avut în acel moment, până în momentul de față. Pentru prima noapte petrecută împreună...31.12.1999. Singure am trecut într-un nou an. Îți aduci aminte că mi-ai spus că priveai artificiile cu mine în brațe din salonul spitalului?
Pentru că m-ai învățat să merg mamă, doar pentru că ai fost tu lângă mine mi-am dat "drumul la picioare". Pentru primul cuvânt pronunțat, ce-i drept "tata" a fost acesta, dar tu nu te-ai supărat, îți era de ajuns că ai fost lângă mine atunci.
Pentru prima zi de grădiniță... Ții minte că mă întorceam mereu acasă după ce mă lăsai acolo dimineața? Sigur ții minte!
Ții minte că mă îmbrăcai zilnic în rochiță și îmi făceai codițe? Nici asta nu ai uitat, sunt sigură!
Dar ziua când am venit cu rochița ruptă și părul ciufulit ți-o aduci aminte? M-am bătut cu un coleg, ce-i drept el m-a bătut, dar nici eu nu eram  mai prejos. Nu am uitat bătaia, dragă Denis, o am implementată pe intelect!
Plecam de bezmetică pe la vecini și uitam să mă întorc. Mereu mi-ai spus: " Tu nu poți sta într-un loc mult timp, îți pierzi energia și devii leneșă, parcă ești un titirez". Dar zilele când mă duceam cu bicicleta și intram prin toate lacurile, le ții minte? Când reușeam să ajung acasă, eram neagră și fără papuci. Supărarea ta era pe moment! Acum râzi și tu când îți aduci aminte ce îți făcea odrasla.
Ții minte că mâncam înghețată în orice anotimp și când nu găseam dădeam cu picioarele în frigider? Cred că din cauza asta răcesc des, mi-a rămas de atunci. Aveam noroc că mă iubea doamna vânzătoare, își dorea și ea o fetiță, ții minte?
Dar când mă rugam de orice barză să îmi aducă o surioară m-ai ții minte? Mereu râdeai de mine și nu înțelegeam de ce, ideea este că știam atunci că, copii îi aduce barza, eu îi ceream ce știam că aduce, nu greșeam cu nimic.
Îți mulțumesc pentru tot mamă! Pentru zile bune și mai puțin bune. Pentru sprijinul acordat, pentru educația oferită și motivația zilnică!
Mi-ai spus să nu fac oamenii să sufere, încerc mamă să îndeplinesc asta!
Te iubesc...mamă!


                                                                                  Continurea în curănd...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare