Ei au decis să participe!

Destinul prinde formă în momentul în care iei o decizie!

Și ei au decis să participe!
Nu au crezut în imposibil și au acționat!


O veche zicală spune că Toamna se numără bobocii. Pe data de 27.10.2017 a fost rândul liceului nostru să prezinte un bal memorabil și asta a și făcut!
Mulți oameni, multă agitație, dar până la urmă rezultatele și sentimentele trăite sunt de neuitat.
Stăpânindu-și emoțiile, fiind originali, carismatici și în același timp punându-și în valoare calitățile, proaspeții liceeni au dat dovadă de atitudine, stil și uneori mult...umor!
Formarea echipei a fost doar începutul, faptul că am rămas împreună a constituit procesul și succesul tuturor!
Fiind în organizare am simțit pe pielea mea ce presupune un astfel de eveniment. Ore nedormite, repetiții cu duiumul, izbirea de uși închise, dar am răzbit. De ce? Toți am făcut ce ne place și ne-am propus să arătăm tuturor un rezultat pe măsura așteptărilor. 
Comunicând, colaborând și completându-ne unii pe alții am obținut rezultate calitative și rapide, îmbogățindu-ne astfel viața personală!
Și spre surprinderea multora, nu am promovat vreo prostie educațională!
Am promovat bunătatea, frumusețea și adevărul!
...
Am scris multe articole până acum, dar nu am crezut vreodată că articolul ăsta o să fie atât de greu de redactat. Știu tot ce am trăit, câte lacrimi am vărsat, câte momente amuzante am avut, cât de criticați și neapreciați am fost. Toți judecă fără să cunoască în esență. Ce este în spatele unui astfel de eveniment este greu de descris și la un moment dat te plictisești să dai explicații fiecăruia, deoarece balul este despre și pentru copii! 
Mai bine taci și ascultă-mă! Taci și privește! Uită-mă că încă îți scriu!
Oamenii sunt făcuți să se conecteze și să se iubească, iar conexiunea este centrală experienței umane și vieții. Suntem făcuți să ne luăm în brațe, să râdem și să plângem împreună și mai ales să știm că suntem valoroși în inima și mintea cuiva, exact așa cum suntem și că nu trebuie să schimbăm nici măcar un fir de păr, o lacrimă sau un zâmbet, ca să primim iubire! 
Noi asta am făcut, ne-am conectat și nu am schimbat nimic la nimeni!
Ne-am consumat timpul iubind, ci nu judecând!

 Tu, cel care citești ce înșir eu aici, nu uita că, copii sunt mâinile cu care atingem cerul!

Felicitări bobocei și organizatori!
Semnat,
D.G.



Comentarii

Postări populare