01:30- Nu îți cer să mă iubești...

Nu îți cer să mă iubești...
Nu am să te mai caut, nu am să mai pronunț acel "te iubesc" și nici nu am să mai trec peste tot pentru o relație!
O relație înseamnă mult, poate prea mult pentru cât poți duce tu în acest moment.
Fără rugăminți și fără cerșit de iubire! Ori simți, ori nu! Ori îți sunt primul gând în fiecare dimineață, ori nu!
În dragoste nu există jumătăți de măsură.
Pentru mine dragostea înseamnă stabilitate, atracție și liniște și toate acestea lângă persoana care mă iubește și pe care o iubesc.
Dacă astăzi  nu îți aduci aminte că exist, nu văd rostul să îți aduci aminte mâine! Iubește-mă zilnic, nu periodic.
Când îți spun unde sunt și observi că am o stare de m-ai am puțin și plâng, poți veni lângă mine, dar nu doar atunci!
Dacă nu, amintește-ți că mâine este o nouă zi și că mă poate îndrepta către alți oameni și alte locuri, unde îmi pot trăi viața cum vreau și cum îmi place și atunci, nici tu, nici altcineva nu îmi va putea spune Nu!


Comentarii

Postări populare