Două păsări cu aripile tăiate nu pot zbura împreună!

     În ultimul timp consum multă cafea și dorm puțin, în unele momente chiar pierzându-mă în dezmățul care adânc mă roade. Când rănile sufletului ne împiedică să fim noi înșine, când ziua de mâine nu aduce bucuria unui nou început, ori a unei continuări frumoase, ci amărăciunea înfruntării obositoare cu propriile gânduri de vinovăție, este momentul să pui punct și să lucrezi la propria persoană.
Bunica îmi spunea că "două păsări cu aripile tăiate nu pot zbura împreună." Înainte să începi o nouă relație ar fi de preferat să îți vindeci propriile răni emoționale și să conștientizezi ce te doare. Nu merge pe premiza că viitoarea relație te v-a face să uiți trecutul și să fii fericit. Nu îi îndurera și pe cei din jur cu ceea ce simți!
    Probabil asta este cel mai greu, să stăm la cozi interminabile cu coșuri pline de sentimente refulate și frustrări ascunse în batoane de ciocolată. Ce ne oprește să exprimăm ce simțim, ori...ce nu mai simțim. De ce tragem de o relație, când în acel timp am putea să punem punct și să ne vindecăm. Știu că tăcerea este un răspuns, dar nu și în cazul iubirii. Ar trebui să fim dezinvolți, să ne exprimăm fără să ne fie frică de reacția celuilalt. Ar trebui să oferim atenție și să conștientizăm că dacă nu comunicăm se răcește totul. Ar trebui să oferim afecțiune! Nu o priviți drept slăbiciune. Este medicament pentru suflet!
Ar trebui să trăim astfel încât să avem tot timpul de primit, nu de achitat....La bani v-ați gândit? Eu m-am referit la iubire.
Dacă nu funcționează, mai trage un ochi la omul de lângă tine!


Comentarii

Postări populare