12.05.2017- Piața Unirii, Iași.


12.05.2017- Piața Unirii, Iași.

Stau pe o bancă, privesc în jur și am decis să revărs ceva și aici. Singurul loc în care degetele nu se opresc din scris și mintea din imaginat numeroase lucruri. Teoretic ar fi trebuit să fiu la școală, să fiu atentă la ore și să mai acumulez ceva informație deoarece începe weekendul. Practic, totul este diferit, sunt în locul care mă inspiră cel mai mult, centrul orașului, o minunăție pot spune. Tramvaiele se aud zgomotos, bătrânii își odihnesc bătrânețea pe o bancă și pe fundal foarte multe accente și limbi diferite. Sunt ei, studenții! Viața la Iași este frumoasă, este un oraș care te inspiră zilnic, dacă reușești să îl înțelegi.
Sunt atentă și la cel mai mic detaliu care îmi trece prin față, îl pot numi reflex, de mică fac asta și am găsit inspirație în acest lucru.
Centrul orașului are ceva special, ori faptul că sunt artistă îmi implementează această afirmație în minte. De ce special? Ai simțit să fii singur uneori, să privești în jur și să realizezi că ești norocos că trăiești și poți vedea atâtea lucruri și atâția oameni? Dacă nu ai simțit, fă-o acum! Nu ai nimic de pierdut! Alocați câteva minute zilnic și contemplează asupra ta, ar fi fain să faci asta în natură, pe bancă într-un parc ori în banalul pat în care te odihnești după o zi plină. Ai grijă de tine, încearcă să fii fericit zilnic, indiferent de problemă tratează totul cu umor, ai să vezi cât de mult contează să fii optimist, să crezi în tine și în acțiunile tale.


Comentarii

Postări populare