Transformă pasiunea într-un job de excepție !

Sunt destul de mare încât să mă gândesc serios la ce vreau să mă fac când am să cresc ! Ce job vreau ? De ce ? Îmi place ? Nu îl aleg din obligație ?
Consider că viitorul meu depinde de măsura în care investești în propria persoană, în fiecare zi. Educația, gradul de cultură, gândirea creativă, abilitățile practice și intelectuale sunt esențiale pentru a deveni o persoană de succes în cariera aleasă !
Pasiunea mea este actoria, de mică am fost atrasă de lumea filmului în special, dar și de teatru. Diferență între cele două este destul de clară. La teatru transmiți sentimentele direct, spectatorul trăind împreună cu tine stările tale scenice, în timp ce în film, pentru a avea un rezultat excepțional se poate lucra la o singură dublă, foarte mult timp !
Actoria este ocupația mea de mă rupe de lumea asta plină de ură și egoism. Pentru că uneori este prea mult.
Pot face din actorie jobul vieții mele, având perseverență, putere și mult pozitivism. La fel cum altor persoane marketingul le decorează universul, așa și mie actoria îmi luminează gândurile. Ce legătura are speranța mea de viitor cu marketingul ?
Sincer, toate se leagă. Și asta spune multe. Îmi place marketingul, ceea ce este vizibil uneori, dar legătura între visul meu și această disciplină economică nu este vizibilă. Poate pe parcurs o voi descoperi...
Până la urmă, dacă toate ți s-ar oferi pe tavă, nu ai mai avea de ce să muncești, să speri și să plângi în viață, pentru că trebuie să treci prin toate acestea pentru a ajunge acolo unde îți dorești !
Omul este învățat să se surmeze muncind în dauna sănătății lui. În numele succesului profesional neglijăm cele mai prețioase relații umane, uităm să trăim, să ne iubim aproapele și în acelaşi timp pe noi. Avem misiunea de a trăi în mod integru și de a contribui într-un mod semnificativ în viață celorlalți !

Comentarii

Postări populare