Schimbarea începe de la tine!

         Ar trebui să se încălzească și oamenii odată cu vremea...
Cuvintele mele emfatice îmi invadează mintea și nu mă surprind deloc. Aseară eram de părere că timpul ne schimbă, chiar am afirmat acest lucru fără a asculta o dezaprobare. Mi-am schimbat părerea, dar nu din cauza timpului, ci a faptului că am făcut ceva pentru schimbarea acestei păreri. 
Timpul nu schimbă oameni! El are un curs pe care îl respectă, un zbor continu, fiind un etern conștientizat. 
  Noi, oamenii, schimbăm totul! Încercăm să schimbăm societatea în care trăim, conturând totul după propriile principii crezând că acest lucru ne face mai fericiți, văzând în acestă schimbare perfectul nostru.
Oamenii schimbă totul.  Schimbăm moda, mințim, dezamăgim, născocim obiceiuri și obiecte, construim clădiri uriașe, ne îndrăgostim, ne pierdem mințile, apoi învățăm din tot ce s-a întâmplat. 
Timpul doar trece cum a făcut-o și în trecut, doar noi schimbăm mentalități, locuri și pe noi înșine. Dacă faci ceva schimbi. Dacă stagnezi, crezând că timpul le rezolvă pe toate lucrurile rămân la fel. Totul devine monoton și eșuarea devine lucrul cheie din viața noastră. 
Începe să acționezi, să conștientizezi pentru ce aspiri cu adevărat, ce îți dorești de la tine ca ființă umană și din acea clipă totul va fi altfel. Muncește pentu visurile tale, limitează-te la propriile dorințe și totul o să fie bine. Nu lăsa lumea să îți distrugă caracterul, personalitatea și să îți invadeze intelectul. 
Fii original, puternic, perseverent și ai încredere în tine. 
Schimbarea începe de la tine! 

Comentarii

Postări populare