E frig...

   E frig, și dracu știe cât frig port în mine. Câte nopți nedormite am mâncat și cât întuneric am strâns în suflet. Numai pereții camerei care-mi suportă isteriile mă știu și foile rupte din caiet când doream să scriu, dar nu puteam deoarece capul îmi era îndobitocit cu tot felul de sentimente și gânduri. M-am trezit și trebuie să mă pregătesc de plecare, sunt tot mai goală, sufletește vorbind, capul și umerii mă dor de greutatea insomniilor pe care le dețin.
E foarte frig, îmi privesc pisica, beau o cafea si îmi revărs câteva sentimente pe o foaie. Nu am de gând să scriu prea mult, ci doar vreau să vă urez o zi frumoasă! Aveți grijă în mâinile cui vă așezați sufletul și cu cine vorbiți despre tot ceea ce simțiți! Știți cum se spune! Unii ne ascultă pentru a ne ajuta, unii pentru a avea cu ce să ne atace mai târziu!


Comentarii

Postări populare