Cum te vezi peste câțiva ani? -Fericită!

Foarte des sunt întrebată cum mă văd peste n ani, cum vreau să fiu, cum îmi văd viața, ce vreau să fiu, ce îmi doresc și alte întrebări de genul acesta. Multe întrebări, același răspuns: FERICITĂ!


Mă amuză teribil recțiile după ce dau acest răspuns.
- Da, dar ce vrei să faci, ce îți dorești, cum vrei să îți fie viața sau ăsta nu este un răspuns sau mă refeream la lucruri concrete sau pur și simplu pun emoticoane amuzante sau fac fețe ciudate.
Unii îmi spun: - Nu măi, vorbeam serios!
 - Ghici ce? Și eu!
 Nu înțeleg scepticismul oamenilor când primesc acest răspuns. Cum adică să fii fericită? Asta nu este important, e important ce vei face, câți bani vei lua, dacă îți vei permite să pleci în vacanțe, la ce vârstă te vei căsători sau câți copii vei face!
Pe ei îi uimește răspunsul meu, pe mine mă amuză și mă întristează reacțiile lor. Mă amuză, pentru că sunt surprinși, nu știu ce să răspundă, dar sunt siguri că nu este un răspuns valid.
Mă întristează deoarece nu știu că acesta este un răspuns și este una dintre variante.
Văd oameni plictisiți la muncă, oameni care nu sunt mulțumiți de viața pe care o au, oamenii care îsi doresc altceva, oameni care fac ce le aduce mai mulți bani, dar le fură din timp și fericire. Și dacă îi întrebi îți vor spune că au o viață bună, nu sunt fericiți, dar au o viață bună.
Până acum ceva timp, la aceste întrebări răspundeam cu ce job vreau să am, pe unde vreau să ajung, ce tip de bărbat și casă îmi doresc. Acum am realizat cât de irelevante sunt toate răspunsurile astea. 
Dacă o să am un job care mă face fericită, o să fie jobul perfect, dacă o să am lângă mine un om care o să mă facă fericită atunci el e alesul, dacă o să am o casă în care o să mă simt ca acasă, atunci e casa visurilor mele, dacă doar să fiu în preajma oamenilor pe care îi iubesc într-un loc nesemnificativ mă va face fericită, aceea va fi cea mai bună vacanță.
Deci da, fericirea e o alegere. După mine, să alegi să fii fericit e mai pretențios decât să alegi orice altceva, pentru că atunci când ești fericit ai tot ce îți dorești, căci de aceea ești fericit, nu?
Iar dacă acum mă vei întreba cum vreau să fiu în viitor, vei ști ce o să-ți răspund.
Tu cum vrei să fii în viitor?




















Comentarii

Postări populare